خبرهای داغ:

دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با امام جمعه شاهرود+ تصاویر

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان به همراه فرمانده سپاه ناحیه با امام جمعه شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۴۰۰۴۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون هماهنگ کننده سپاه استان با امام جمعه شهرستان شاهرود به همرا فرمانده سپاه شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سرهنگ پاسدار علی خالقیان ضمن ابلاغ سلام سردار فرماندهی سپاه استان، به ارائه گزارشی از روند اجرایی رزمایش مومنانه ماه مبارک رمضان در سطح استان از زحمات و خدمات ملت شریف استان و همه دستگاه‌های اجرایی ومردمی بویژه مدیریت ورهنمود‌های بصیرانه امام جمعه شهرستان‌ها تقدیر وتشکر نمودند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: در همان لحظات شروع همه گیری ویروس کرونا واعلان وضعیت از طرف مسئولین بهداشت ودرمان سپاه، موضع کاملا دفاعی علیه یک جنگ بیولوزیک اتخاذ نمود وبااین آرایش زمان را از دست نداده و به اقدامات پدافندی علیه این ویروس منحوس اقدام نمود و در تمام لحظات بروز این بیماری تاکنون در کنار ملت بزرگوار استان سمنان وبخصوص شاهرود بوده ومی باشیم.
خالقیان ادامه داد: در همین راستا علاوه برحضور درعرصه پدافند بیولوژیکی به امر رهبربزرگوار طرح کمک مومنانه نیز برگ زرین دیگری بر تارگ اقدامات سپاه بود که با محوریت ائمه جمعه شهرستان‌ها و عملیات جهادی بسیج و سایر گروه‌های مردمی شکل گرفت که در تاریخ ملت‌های جهان بی بدیل بود.
وی اضافه کرد: تاکنون در مرحله اول ۳۰۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم تا ۵۰۰۰۰ هزار بسته بین گروه‌های هدف و نیازمند توزیع گشته است که حدود ۱۳ میلیارد تومان ارزش ریالی آن می‌باشد.
در این دیدار امام جمعه شاهرود و رئیس قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز با ارائه گزارشی از اقدمات انجام شده در شهرستان از همه مردم و مسئولین در تحقق منویات رهبر انقلاب در برگزاری این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار