خبرهای داغ:

پیوستن کارکنان ترابری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق به پویشی با هدف صرفه جویی

رییس واحد ترابری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از پیوستن رانندگان این منطقه به پویش "مکانیک خودروی خود باشیم" با هدف کاهش هزینه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۵۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
پیوستن کارکنان ترابری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق به پویشی با هدف صرفه جوییبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمصطفی سیدرضایی گفت: افزایش بی‌سابقه نرخ لوازم یدکی و اجرت استادکاران بخش خصوصی، بار دیگر مبحث راه‌های موجود برای نزولی کردن نمودار هزینه‌ها را به عنوان یک دغدغه مهم رانندگان و مسئولان ترابری این منطقه مطرح کرد.
وی افزود: اعضای این پویش اعتقاد دارند که سهم ما در کاهش برخی هزینه‌های ضروری مانند بیمه شخص ثالث و... بسیار اندک و گا‌ها صفر است، ولی می‌توانیم در کاهش بخش دیگر هزینه‌ها که به تعمیر و نگهداری خودرو‌ها و دستگاه‌ها برمی‌گردد، بسیار اثرگذار باشیم.
سیدرضایی تصریح کرد: برای مشکلات فنی پیچیده قطعا باید به نمایندگی مجاز یا یک تکنسین معتبر مراجعه کنیم، ولی برخی اصلاحات را می‌توانیم با ابزار ساده و کمی تجربه برطرف نموده و در وقت و هزینه صرفه جویی کنیم.
رییس واحد ترابری منطقه شمال‌شرق با اشاره به اینکه مشکلات فنی ناشی از استهلاک در همه خودرو‌ها و ماشین آلات ساختمانی وجود دارد، اما افزایش بی‌سابقه قیمت لوازم یدکی، رسیدگی فوری به این مشکلات را از اهمیت قابل توجهی برخوردار ساخته است، گفت: رسیدگی به اشکالات کوچک، انجام روتین‌ها بر اساس جدول استاندارد، بازدید‌های روزانه و دائمی ماشین آلات و... قطعا باعث افزایش طول عمر مفید ماشین آلات شده و صرفه جویی ریالی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: واحد ترابری منطقه شمال‌شرق همچون گذشته روتین‌های استاندارد خودرو‌های سبک، سنگین و ماشین آلات ساختمانی این منطقه را با دقت انجام داده و در ادامه با استفاده از تجربه رانندگان ماهر این واحد، در بخش تعمیرات جزئی نیز خودکفا شده تا سهمش در کاهش هزینه‌های شرکت را آشکار سازد.
سیدرضایی خاطرنشان کرد: رفع اشکال از سیستم سوخت، برق و ترمز ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و ساختمانی منطقه شمال‌شرق در کارگاه ترابری این منطقه خود گواهی بر این ادعاست.
رییس واحد ترابری منطقه شمال‌شرق گفت: رانندگان متعهد و متخصص این منطقه با انجام همین اقدامات به ظاهر ساده و جزئی، مانع برون سپاری تعمیرات این خودرو‌ها شده و توانستند فعل خواستن را برای تحقق اقتصاد مقاومتی صرف نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار