خبرهای داغ:

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با رئیس اداره ارشاد شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۱۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با رئیس اداره ارشاد شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که با هدف بررسی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ایام کرونا تشکیل شد، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی مدیرکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان بر اهمیت اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و همچنین پرنشاط در این ایام تأکید نمود.
وی گفت: در پی توصیه مقام معظم رهبری درباره تداوم کمک مومنانه به نیازمندان، کانون‌های مساجد در کنار نیرو‌های ارزشی و انقلابی بسیج و خیران وارد کار شده و تهیه و توزیع ماسک و گان در دوران اولیه کرونا و کمبود این محصولات و در ادامه توزیع بسته ارزاق در میان نیازمندان وارد عمل شده و کارکرد مناسبی از خود برجای گذاشتند.
موسوی در ادامه تصریح کرد: اکنون هم با شیوع مجدد ویروس کرونا و در رزمایش دوم کمک مومنانه با فرمان رهبری از عید قربان تاکنون کانون‌های مساجد در کنار دیگر نیرو‌های انقلابی پای کار هستند و تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و هر تدبیری که برای حفظ سلامتی مردم اتخاذ شود؛ رعایت خواهند کرد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به شرایط شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی توجه بیشتری شود.
وی افزود: کرونا به عنوان یک تهدید جدی جامعه، این روز‌ها همه زندگی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است؛ اما هنرمندان درکنار دیگر هم وطنان در هر شرایطی کنار مردم خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار