خبرهای داغ:

فضای مجازی بهترین فرصت جهت اطلاع رسانی

امام جمعه مجن گفت:فضای مجازی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و فعالیت فرهنگی، مذهبی و... در دوران شیوع کرونا است.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
فضای مجازی بهترین فرصت جهت اطلاع رسانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد رضا جناتی، امام جمعه مجن درنشستی باموضوع کتابخوان، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت:: با توجه به شیوع ویروس کرونا که نمی‌توان برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ... را بصورت تجمیع برگزار کرد، بهترین فرصت فعالیت در فضای مجازی است.
وی گفت:: برنامه‌های عزاداری محرم امسال این شهر هم با توجه به پیشگیری از ویروس کرونا و تجمع مردم، از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام جناتی با اشاره به فعالیت‌های کتابخانه عمومی این شهر گفت: این کتابخانه خوشبختانه با توجه به امکانات موجود یکی از بهترین مراکز فرهنگی شهر برای نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها در امر ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی به حساب می‌آید.
سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود هم گزارش از عملکردی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در این کتابخانه در زمینه‌های مختلف (تعمیر، تجهیز، تهیه کتاب و ...) ارائه داد.
حسین دوست محمدی، دبیر انجمن کتابخانه عمومی مجن به نمایندگی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم در این جلسه، گفت: نگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی بصورت شهرستان محوری است.
وی افزود: این اداره از برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری به مناسبت‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با مراکز بخش‌ها و شهر‌های شهرستان استقبال می‌نماید.
گفتنی است، کتابخانه عمومی شهر مجن دارای ۵۰۰ عضو فعال می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار