خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

مکتب امام حسین(ع) از کامل‌ترین مکتب‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: مکتب امام حسین(ع) از کامل‌ترین مکتب‌ها است که بسیاری از رهبران کشورهای خارجی به آن اعتراف کرده‌اند و هر کسی که به او توسل بجوید سعادتمند می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۲۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

مکتب امام حسین(ع) از کامل‌ترین مکتب‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدولی دارابی در جمع جهادگران بسیجی کارگاه دوخت ماسک و گان شهید «مصطفوی» در دفتر عقیدتی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با شکوه‌تر از هر سال و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از طریق ستاد مدیریت کرونا مشخص شده بود، برگزار شد.

وی با بیان اینکه افرادی از این وضعیت سواستفاده می‌کنند و می‌خواهند عقاید شیعه را سست کنند؛ اما شیعه واقعی هرگز ملعبه دست این افراد نخواهد شد، تصریح کرد: عشق به اهل بیت(ع) و فهم عاشورا و درس‌های آن باعث می‌شود جامعه از وضعیت فعلی خارج شود و از مشکلات نجات یابیم و بر معضلات چیره شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: باید از مکتب عاشورا بیاموزیم که تنها با حرکت و عملکردهای الهی و خدامحور می‌توانیم راه‌های سعادت و عبور از معضلات را به طور صحیح و اساسی پیدا کرده و سعادت و خوشبختی را به دست بیاوریم.

وی افزود: انسان‌هایی با این ایمان راسخ در واقعه کربلا از پاى در نیامدند و زبان اعتراض نگشودند برای آن‌که همراهان و سپاهیان امام حسین(ع) به بزرگی و عظمت تاریخ هستند و جان‌های‌شان لبریز از عشق به خدا و وجودشان وقف آرمان‌های الهی و مکتبی است.

دارابی با اشاره به اینکه ما نیز باید از آنان الگو بگیریم، ادامه داد: هر کسی که از واقعه کربلا با امام حسین(ع) بوده همچنان تا به امروز نام و یادش زنده است.

وی تصریح کرد: مکتب امام حسین(ع) از کامل‌ترین مکتب‌ها است که بسیاری از رهبران کشورهای خارجی به آن اعتراف کرده‌اند و هر کسی که به او توسل بجوید سعادتمند می‌شود و ما شیعه‌ها باید مایه افتخار اهل بیت(ع) باشیم و زندگی خود را بر محور اهل بیت(ع) بچرخانیم و شیعه واقعی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار