خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

به‌دنبال رشد کسب و کار در همدان هستیم /اجرای ۷۰ پروژه ملی در همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال رشد کسب و کار در همدان هستیم، گفت: باید همه مدیران و دستگاه‌ها در موضوع ایجاد اشتغال و کار ورود کنند.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۹۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
به‌دنبال رشد کسب و کار در همدان هستیم /اجرای ۷۰ پروژه ملی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در کارگروه اشتغال شهرستان همدان اظهار کرد: در کشور ما ظرفیت بسیار بالایی برای کسب و کار وجود دارد و برای کسی که مهارت داشته باشد و امور را پیگیری کند در این مملکت کار کم نیست.

وی با بیان اینکه با دو شیوه به کسب و کار نگاه می‌کنیم؛ گفت: کسب و کار‌های خرد و خانگی در درجه اول و کسب و کار‌های کلان در نگاه بعدی مدنظر است، اما در شهر همدان ظرفیت بالایی در هر دو زمینه وجود دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر همدان به دلیل موقعیت خود ظرفیت ویژه‌ای دارد، گفت: ایجاد کسب و کار تنها مربوط به اداره کار نمی‌شود و باید همه مدیران و دستگاه‌ها در موضوع ایجاد اشتغال و کار ورود کنند.

حاجی‌بابایی با یادآوری اینکه به دنبال اجرای ۱۲ پروژه بزرگ در شهر همدان هستیم و با وزارت دفاع صحبت شده تا پروژه بزرگ مرغ لاین که ۱۷ سال پیش پیگیری شد در همدان محقق شود، گفت: به دنبال رشد کسب و کار در همدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در حال حاضر بیش از ۷۰ پروژه ملی در استان همدان در حال پیگیری و اجرا است، بیان کرد: پالایشگاه نفت ۲ هفته آینده در همدان افتتاح خواهد شد و انجام پروژه‌های بزرگ لاستیک‌سازی، شهرک کیف و کفش و شهرک سیر که در کنار آن بیش از ۷۰ نوع شغل مختلف ایجاد خواهد شد نیز در دستور کار است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین پروژه گاوداری ۶ هزار راسی در قهاوند در حال ایجاد بوده که مهاجرت این منطقه را به شدت معکوس کرده و در کنار آن ۴۰ پروژه دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه روز گذشته سه نفر از معاونان وزیر راه در همدان بودند، گفت: پیگیر وصل راه آهن ملایر و سنندج به همدان بودیم که این حرکت اوج اشتغال را در همدان رقم خواهد زد.

وی افزود: همچنین پیگیر طرح جامع شهری همدان بودیم که به واسطه آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار به محدوده شهر همدان اضافه خواهد شد و این طرح در کنار کاهش قیمت مسکن با ایجاد مسکن جدید بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های ملی در همدان فعال هستند، بیان کرد: ۱۰۴ میلیارد تومان به حساب پروژه‌های بیمارستان اکباتان، ۳۰ میلیارد به حساب مرکز ملی سرطان و ۸ میلیارد به حساب پل سردار شهید همدانی واریز شده تا زودتر این پروژه‌های به سمت تکمیل شدن حرکت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده‌های شهدای مدافع سلامت همدان گفت: دولت باید در این موقعیت حساس تمام هزینه‌های درمانی کرونا را بپذیرد.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: هیچ اولویتی بالاتر از جان مردم نداریم و این زیبنده نیست بیماری به دلیل عدم توان پرداخت هزینه یک آمپول، قرض و تعویض خون جان خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار