خبرهای داغ:

بیانیه سپاه سرخه در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده

سپاه ناحیه شهرستان سرخه در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۴۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد:


▪️بسم رب الشهدا والصدیقین▪️
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
بار دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران با ریختن خون پاک یکی دیگر از هم وطنان عزیزمان شهید محسن فخری زاده؛ دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، خوی وحشیانه و ددمنشانه خود را به مردم جهان نشان دادند.
ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که دستشان به خون بسیاری از دانشمندان و دانشجویان ما آغشته است ، اعلام می نماییم هنوز انتقام سخت ملت ما از ترور سردار مقاومت گرفته نشده است که درآستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این ترور انجام شده است. همه طراحان، عاملان و مباشران این اقدام ننگین بدانند انتقاممان از آنها خیلی سخت تر خواهد بود.
اسرائیل این رژیم کودک کش و تروریسم جهانی به روزهای پایانی عمر منحوسش رسیده است و با این گونه اقدامات مرگ خود را سریعتر رقم خواهد زد.
خون شهیدان علمی در رگ‌های ما خواهد جوشید و به فضل الهی سیلی خواهیم شد خروشان، بر تمامیت دنیای کثیف و پلید ایشان.
سفاکان جهانی بدانند! که به حکم وعده‌ی لایتغیر الهی، آن‌ها را در کمین‌گاه هایشان در هم خواهیم کوبید.
در پایان بار دیگر با امام عصر خویش عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس برای عظمت این نهضت و نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و در تبعیت کامل از پیشوای مسلمانان جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای( مدظله) انتقام خون‌های به حق ناریخته شده فرزندان عزیز جبهه مقاومت بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی؛ شهید محسن فخری زاده و شهید ابومهدی المهندس را بگیریم و راه این شهیدان را تا سر منزل مقصود ادامه دهیم. ان شاالله...
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار