خبرهای داغ:

ضرورت بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ کار و گفتمان جهادی در ادارات و کارخانجات

مسئول بسیج ادارات شاهرود گفت: ضرورت بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ کار و گفتمان جهادی ، رشد و پرورش مدیران جهادی و در تراز انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه تحولی بسیج ادارات شهرستان شاهرود است.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۶۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود به اتفاق اعضاء نمایندگی مسول روابط عمومی، مسول عقیدتی سیاسی و مسول نظارت، وتایید صلاحیت در حوزه بسیج ادارات الحدید و کارگری الغدیر شاهرود حضور یافتند.
در این بازدید، جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یادواره خاطره ۲۱۱ شهید بسیج ادارات و شهادت شاخص بسیج ادارات، شهید حسین مرتضوی زاده و شهادت دانشمند هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی حوزه الحدید بسیج ادارات شهرستان و الغدیر کارگری شهرستان، با اشاره به ظرفیت این دو قشر اثر گذار در شهرستان، از کم توجهی اقشار بسیج در سیاست گذاری‌های کلان سازمان بسیج، مشکلات اقشار بسیج گلایه کرد.
وی در ادامه از آمادگی و تعامل بسیار خوب و اثر گذار با مجموعه نمایندگی خبر داد و بر ضرورت بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ کار و گفتمان جهادی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع تحول نظام اداری کشور با رویکرد تفکر بسیجی، اداره کارآمد، رشد و پرورش مدیران جهادی و در تراز انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه تحولی بسیج ادارات شهرستان شاهرود تاکید کرد.
مسئول بسیج ادارات و کارگری شاهرود بر ظرفیت حوزه مقاومت بسیج الغدیر کارگری شهرستان و واحد‌های تولیدی و صنعتی، کارخانجات شهرستان و ضرورت توجه به این قشر زحمتکش با توجه به شعارمحوری سال ((جهش تولید)) تاکید نمود و گفت: امروز دشمن، اقتصاد کشور را هدف گرفته و ما بایستی در این زمینه آرایش جنگی گرفته و با کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در این عرصه به نبرد با دشمن برخاسته و مجاهدت داشته باشیم و برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری وتحقق شعار سال تلاش کنیم.
در این نشست حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود نیز با تقدیر از تعامل و همکاری در راستای بصیرت افزایی و روشنگری در ادارات و کارخانجات تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار