خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

فداکاری پرستاران امروز بیش از قبل مورد ستایش جامعه است

امام جمعه اسدآباد گفت: پرستاران که زینب گونه در شرایط بحران کنونی جامعه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند امروز بیش از گذشته سختی‌ها و فداکاری‌هایشان مورد ستایش جامعه است.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۰۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

فداکاری پرستاران امروز بیش از قبل مورد ستایش جامعه استحجت الاسلام موسی حسینی مجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بزرگوارانی که زینب گونه در شرایط بحران کنونی جامعه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند امروز بیش از گذشته سختی‌ها و فداکاری‌هایشان مورد ستایش جامعه است.

وی تصریح کرد: حرفه پرستاری آمیخته با صداقت، پاکی و اخلاص بوده و ترکیبی از علم و هنر است.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: بی‌تردید پرستاران اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای برگرفته از ویژگی‌های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.

وی ضمن تبریک میلاد فرخنده قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار گفت: این ایام را به همه همشهریان به ویژه مجاهدان گرانمایه‌ای که در همه ایام به خصوص در این دوران سخت وجود ویروس کرونا بالاترین ایثار و ازخودگذشتگی را در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده‌اند تبریک می‌گویم.

حسینی مجد گفت: به خاطر کسالت و مریضی که بر حقیر عارض شده سعادت حضور در بیمارستان و مرکز پرستاری اسدآباد را نداشتم اما از این طریق شیرین‌ترین لحظه‌ها و بهترین خوبی‌ها را برای همه مدافعین سلامت، پرستاران گرامی و نازنین آرزو دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار