خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان سمنان،

از اهدا بسته های معیشتی به کارگران فصلی تا توزیع هزار بسته معیشتی در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از ۲۰۰ کارگر فصلی شاهرود به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با اهدا بسته معیشتی و کارت هدیه تقدیر و بیش از هزار بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و به همت موسسه خیریه ام ابی‌ها شاهرود و با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، از بیش از ۲۰۰ کارگر فصلی شاهرود با اهدا کارت هدیه و بسته معیشتی تجلیل شد.
در این مراسم که همزمان با افتتاح موسسه خیریه ام ابی‌ها شاهرود در حسینیه گلزار شهدای شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، معاون شهردار شاهرود و نمایندگان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با تبریک روز جهانی کار و کارگر با تاکید بر اهمیت کار و کارگر در جامعه بویژه جامعه اسلامی و اهمیت این قشر، بر توجه به این جامعه اثرگذار و رفع مشکلات آنان در سال رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها تاکید کرد و از دست اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
مصطفی خانی نیز در مورد موسسه خیریه ام ابی‌ها که از سال ۱۳۹۴ فعالیت غیر رسمی خود را آغاز کرده و امروز فعالیت رسمی خود را در قالب کمک‌های خیریه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه آغاز کرده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این موسسه با همکاری خادمین شهدا شهرستان شاهرود تشکیل شده است.
در این مراسم از بیش از ۲۰۰ کارگر فصلی با حضور مسئولان با اهدا کارت هدیه و بسته معیشتی در مجموع به ارزش پانصد هزار ریال تقدیر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار