خبرهای داغ:

تحقق منویات رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: امروز وظیفه تک تک نیرو‌های ارزشی و انقلابی تحقق منویات رهبر انقلاب در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است و باید در این مسیر تمام تلاش و همت خود را قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست بصیرتی و انتخاباتی و توجیه برنامه‌های پیش رو فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود به میزبانی پایگاه میعاد مسجد قرآن در سخنانی با تاکید بر توجه به انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: امروز دشمنان این نظام با ابزار رسانه و عملیات روانی تلاش دارند تا مردم ما را از حضور در انتخابات مایوس کنند.
وی افزود: آنان با استفاده از ابزار رسانه و بزرگنمایی مشکلات کشور که بیشتر آن نتیجه اعتماد به غرب و سوء مدیریت است تلاش می‌کنند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این انتخابات از چند وجه دارای اهمیت است که مهمترین آن تثبیت نظام اسلامی و ایجاد حرکت در منطقه و جهان بعد از حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رای و مشروعیت بخشی به انقلاب اسلامی که امید مستضعفین جهان است، می‌باشد.
وی با تاکید بر تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امروز وظیفه تک تک نیرو‌های ارزشی و انقلابی تحقق منویات رهبر انقلاب در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است و باید در این مسیر تمام تلاش و همت خود را قرار دهیم.
وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهان پایگاه‌ها در اجرای ماموریت‌های محموله بر توجه به برنامه‌های ابلاغی و اثرگذار بودند آن‌ها تاکید کرد.
در این نشست فرماندهی و جمعی از شورای حوزه نیز حضور داشتند.
همچنین نشست روشنگری در پایگاه خاتم الانبیا (ص) نسز برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار