خبرهای داغ:

رونمایی از کتاب عبرت دو هزار ساله خیانت حاکمان کلیسا و خطای روشنفکران اروپا در شاهرود

شاهرود_آیین رونمایی از کتاب عبرت دو هزار ساله خیانت حاکمان کلیسا و خطای روشنفکران اروپا در شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۰۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج، آیین رونمایی از کتاب عبرت دو هزار ساله خیانت حاکمان کلیسا و خطای روشنفکران اروپا در شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شاهرود انجام شد.
در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و امام جمعه و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دادگستری و دادستان و سایر مسئولین شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود انجام شد، سید ابراهیم موسوی رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان شاهرود با اشاره به این کتاب گفت: این کتاب علمی و تخصصی است و به فروپاشی کلیسا در دنیای غرب اشاره دارد و تاکید داریم که جوانان این کتاب را مطالعه کنند و بنده خودم این کتاب را دو بار خواندم.
او افزود: این نویسنده تاکنون چهار جلد کتاب نوشته است.
خواجه مظفری نویسنده این کتاب نیز با توضیح در خصوص این کتاب اظهار کرد: در این کتاب به این موضوع اشاره می‌کنیم که چه اتفاقی در غرب افتاد که آیین مکتب مسیحیت مخالف حرکت بشر شد و این آیین را کنار گذاشتند و امروز الگویی برای تفکر غرب گرایی در ایران شد که دامن می‌زنند که باعث ترقی غرب جدا شدن دین از سیاست است.
او افزود: در این کتاب تمام مطالب از فلاسفه غرب گرفته شده و در پنج فصل و ۲۹۷ صفحه و پژوهشی است که پنج سال با همکاری اساتید دانشگاه انجام شده است.
این نویسنده تصریح کرد: دین مسیحیت را منحرف کردند و از داخل خود کلیسا انقلاب شروع و دین از سیاست جدا و قدرت از کلیسا به دربار پادشاهان منتقل و فلاسفه هم نتوانستند حفظ کنند.
این رونمایی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار