خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و جهادگران بسیجی به همت حوزه ادارات الحدید سپاه شاهرود با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان و معاون فرماندار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۲۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و جهادگران بسیجی حوزه ادارات الحدید سپاه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه، معاون فرماندار شهرستان و امام جمعه موقت شاهرود در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد از ۱۵ نفر از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با بیان اینکه بسیج ادارات باید در راستای ترویج معروفات و فعالیت‌های فرهنگی و دینی در ادارات گام بر دارد گفت: امروز باید ادارات ما خط مقدم خدمت رسانی و تعهد سازمانی و مروج معروفات در جامعه باشد و بسیجیان در این مسیر الگو هستند.
حجت السلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود نیز در سخنانی با اشاره به آیات و روایات در خصوص خدمات به مردم در دستگاه‌های اجرایی گفت: در دولت اسلامی کارگزاران و کارکنان همه خدمت گذار مردم هستند و باید از این فرصت خدمت رسانی به درستی استفاده نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار