خبرهای داغ:

یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است

فرمانده پایگاه شهدا روستا ایج گفت: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۱۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون پایگاه بسیج شهدا در روستا ایج به همت بسیجیان این پایگاه با هدف برقراری امنیت و آرامش برای ساکنان این روستا برگزار شد.

در حاشیه این گشت امیر ایجی فرمانده پایگاه شهدا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او با اشاره به ضرورت گشت بسیجی محله محور از دیدگاه رهبر انقلاب بیان کرد: حضرت آقا امنیت را نعمتی بزرگ در هر جامعه‌ای که زمینه پیشرفت مادی و معنوی را می‌خواهد بیان می‌فرمایند و شرط حرکت عظیم اجتماعی را هم امنیت بیان می‌کنند.

فرمانده پایگاه شهدا روستا ایج در ادامه اضافه کرد: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

ایجی در خاتمه گفت: لازم است فضایی را برای مردم ایجاد کنیم که بتوانند با آرامش و امنیت زمینه کمال و سعادت آنان فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها