خبرهای داغ:

جامعه آگاه زیرساخت‌های لازم ایجاد امنیت پایدار را فراهم می‌کند

شاهرود_مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) با بیان اینکه آگاهی بخشی عمومی ابتدا از خانواده‌ها شروع و به جامعه تسری می‌یابد، گفت: جامعه آگاه خود به خود زیرساخت‌های لازم برای همراهی و ایجاد امنیت پایدار را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۶۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

جامعه آگاه زیرساخت‌های لازم ایجاد امنیت پایدار را فراهم می‌کندبه گزارش خبرنگار بسیج، فرشاد زادخور روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمال شرق (۱) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: آگاهی‌بخشی به مردم از مسیر رسانه‌های نوین مهمترین مولفه ایجاد امنیت پایدار در کشور است.
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) افزود: امروزه در موضوع ایجاد امنیت مولفه‌هایی وجود دارد که در گذر زمان این مولفه‌ها تغییر کرده است.
او با بیان اینکه یکی از مهمترین تغییرات میزان و تنوع آگاهی‌های جامعه است، تصریح کرد: باید آگاهی بخشی جامعه را به عنوان یک فرصت و نه یک تهدید در مسیر رسانه‌های نوین تلقی و از مدیریت و محدود کردن آن اجتناب کرد و اگر با رویکرد فرصت سازی به این موضوع نگاه شود، در تمام مراحل موفق خواهیم بود.
زادخور با بیان اینکه آگاهی بخشی مهمترین مولفه ایجاد امنیت پایدار است، ابراز کرد: برای ایجاد امنیت و ارتقای آن هیچ راهی در گذر از فضای آگاهی بخشی نداریم مگر آنکه به این سمت حرکت کنیم و این سلاحی است که با آن می‌توان تهدیدات دشمنان را خنثی کرد.
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) ادامه داد: همه باید اطلاعات و توانمندی فردی خود را در موضوع رسانه‌های نوین ارتقاء دهند و بر اساس آن آگاهی بخشی عمومی انجام شود.
او با بیان اینکه آگاهی بخشی عمومی در ابتدا از خانواده‌ها شروع و در نهایت به جامعه تسری می‌یابد، افزود: جامعه آگاه خود به خود زیرساخت‌های لازم برای همراهی و ایجاد امنیت پایدار را فراهم می‌کند.
زادخور با اشاره به اینکه سال ۱۲۹۵ هجری قمری نخستین نیروی پلیس با آرایش و شکل واحد امروزی تاسیس شد، ابراز داشت: در این دوره ۱۵۰ ساله در ایران تحولات و تغییرات زیادی رخ داد و با تغییر حکومت ها، رژیم‌ها و دولت ها، خدمتگزاری پلیس موضوع محوری بود که در آن تغییری ایجاد نشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار