خبرهای داغ:

هفته وحدت نماد همدلی و اخلاق‌ محوری است

سرمربی حلقات صالحین در شهرستان سرخه گفت: هفته وحدت نماد همدلی، اخلاق‌ محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی است.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۸۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته وحدت نشست سبک زندگی اسلامی با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین در شهرستان سرخه در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

این نشست با ویژه برنامه جشن میلاد دو فانوس هدایت؛ پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با مولودی خوانی تبیانیان و دکلمه خوانی ثنا قزوینی بسیجی این پایگاه همراه بود.

زهرا مهدوی نژاد در این جمع ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: عظمت روح، مقام معنوی و برجستگی‌های اخلاقی پیامبر رحمت و کـرامت بـه گونه‌ای بود که خدای متعال در آیه 4 سوره قلم وی را چنین ستایش می‌کند: «به راستی‌ که‌ تو را خویی والا و اخلاقی سترگ است.»

او افزود: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: «امروز روز اتحاد دنیای اسلام است. وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام (ص) مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت است.

سرمربی حلقات صالحین در شهرستان سرخه بیان داشت: هفته وحدت  نماد همدلی، اخلاق‌ محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی است؛ به نوعی می‌توان گفت که هفته وحدت نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام و رهبری است.

مهدوی نژاد عنوان کرد: هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و در جهت زدودن اختلافات و همچنین، مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند.

او در خاتمه گفت: در این برهه حساس، لزوم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می شود و دولت های اسلامی نباید اجازه دهند، دشمنان اسلام با تفرقه افکنی، امت واحد اسلام را از همدیگر جدا و متفرق سازند. از این رو هفته وحدت فرصت مناسبی است تا با همدلی و وحدت کلمه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار