خبرهای داغ:

دیدار مسئولین روستا‌های کلامو و میقان با ریاست اداره میراث فرهنگی شاهرود

شاهرود_دهیار و شورای روستا‌های کلامو و میقان با ریاست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۷۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای کلامو با رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود باهدف برنامه ریزی برای تبیین برنامه‌های روستا در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ضمن بررسی توانمندی‌های روستای کلامو، امکان ایجاد واحد‌های بوم گردی در روستا و بهره برداری از گردشگری کشاورزی مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
همچنین برنامه ریزی برای تبیین برنامه‌های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود، بخشدار بسطام، رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای میقان برگزار شد.
در این دیدار دهیار میقان پیشنهاد‌هایی در زمینه توسعه روستا ارائه کرد و درخواست بخشدار بسطام و رئیس شورای اسلامی روستا در زمینه برگزاری جشنواره گردشگری محلی، ایجاد واحد‌های بوم گردی و گردشگری کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار