خبرهای داغ:

برنامه‌ها و مراسمات پیکر پاک ۴ شهید گمنام و تازه تفحص شده شاهرود

شاهرود_ مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان شاهرود اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۹۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به به برنامه‌های روز جهانی مقاومت و استقبال و تشییع و تدفین شهدای گمنام و تازه تفحص شده شهرستان شاهرود اظهار کرد: مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده حسن یونسیان یکشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در کوی شهید علیاری قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار برگزار و مراسم وداع بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید روز دو شنبه ۱۳ دی ساعت ۹ صبح از معراج الشهدا کانون جوانان بسیج شاهرود تا گلزار شهدا این شهر برگزار می‌شود.
او با اشاره به میزبانی پیکر پاک سه شهید گمنام در شهرستان شاهرود و میامی و بیارجمند از ۱۳ تا ۱۵ دی ماه گفت: این پیکر‌ها در هیات مذهبی و مساجد و یادواره شهدا شهرستان هاش شاهرود و میامی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: چهارشنبه ۱۵ دی ماه مراسم وداع با دو شهید گمنام در مسجد الغدیر کوی سازمانی شهید علیاری قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار و مراسم وداع شهید گمنام در بیارجمند در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
او تصریح کرد: تشییع پیکر ۲ شهید گمنام ۱۶ دی ماه پنجشنبه ساعت ۹ صبح از کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار و یک شهید در قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و یک شهید در ورودی پادگان گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم تدفین خواهد شد.
خوشقدم اظهار کرد: شهید گمنام بیارجمند نیز ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در این شهر تشییع و در پارک شاهد تدفین می‌شود.
او از مردم ولایتمدار شهرستان خواست در این مراسم حضور و مقام شهدا را تجلیل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار