خبرهای داغ:

نهادینه کردن خدمت خالصانه به مردم در ادارات و مدیران جامعه

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: حل مشکلات مردم و خدمت خالصانه از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی است که باید در جامعه و مسئولین ما نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۹۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام با اشاره به مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم را مکتب عنوان کرد که باید این مکتب را در جامعه تعمیق و گسترش دهیم.
او با بیان اینکه در ادارات ما نیاز به این مکتب در خدمت رسانی به مردم داریم، گفت: تمام تلاش سردار شهید سلیمانی در طول خود حل مشکلات مردم و دفاع از ملت بود و برای همین در دل مردم جای داشت و تشییع میلیونی او نشانه این موضوع است.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر حل مشکلات مردم و برداشتن مشکلات از پای آنان بر حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: سردار سلیمانی گفت باید شهید زیست تا شهادت قسمت ما شود و این را باید الگوی رفتاری خود قرار دهیم.
در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و کارکنان این اداره حضور داشتند، مرثیه سرایی برگزار شد.
این مراسم به همت پایگاه فلاح حوزه بسیج ادارات الحدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها