فرماندار نهاوند عنوان کرد

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت کشور

همدان-فرماندار نهاوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در مراسم بزرگداشت هفته دولت شهرستان در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر از پیکره نظام و مردم هستند، بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند.

وی افزود: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است، ایران اسلامی نیز فراز و فرودهای بسیاری داشته است که در این مسیر فرزندان فداکار این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب را آبیاری کنند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کینه منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشود.

وی بیان کرد: در طول یک سال گذشته خدمات زیادی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شد و هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت‌ها و دستاوردها و عملکرد دولت است، باید برای استفاده از این فرصت برنامه‌ریزی کرد.

احمدوند با بیان اینکه باید خدمات دولت به نحو احسن در راستای جهادتبیین به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: باتوجه به گذشت یک سال از عمر کاری دولت جهادی و انقلابی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، نمایی خوب از عملکرد دولت انقلابی را به سمع ونظر مردم برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار