خبرهای داغ:

بیانیه پایانی اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان شاهرود

شاهرود_ مجمع بسیجیان شهرستان شاهرود در جهت تحقق دولت اسلامی و نیل به تشکیل تمدن نوین اسلامی آمادگی خود را در جهت کمک‌های فکری، فرهنگی، سیاسی، عملیاتی حکمرانی و راهبردی به مسئولین اعلام می‌دارد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۳۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

بیانیه پایانی اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج در پایان مجمع بسیج شهرستان شاهرود بیانیه اجلاسیه بسیج شهرستان شاهرود قرائت شد که در ادامه می‌آوریم:

بسم الله الرحمن الرحیم
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرین
تفکر بسیج بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیری است که کشور و ملت را در برابر انواع هجمه‌ها، توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات ترکیبی دشمنان مصئون داشته و نظام ولائی را گام به گام علی رغم مشکلات داخلی و دشمنی استکبار جهانی به افق‌های امید آفرین رسانده است.
مجمع بسیجیان شاهرود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و محکوم کردن توطئه‌های ترکیبی کمیته براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که با رویکرد ایجاد آشوب‌های داخلی دنبال می‌شود با برگزاری اجلاس مجمع و لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام می‌دارد:
۱- با لطف و عنایت پروردگار متعال ((بسیجی می‌مانیم)) و افتخار می‌کنیم که دفتر این لشگر مخلص الهی را به همراه همه مجاهدان عالم امضاء نموده ایم.
۲- با استعانت از خداوند متعال در محاسبه نفس و مبارزه با شیطان، با تمام قوا در جهاد تبیین تلاش نموده و ضمن تقویت بصیرت دینی و سیاسی، دروغ پردازی‌ها، شبهه افکنی‌ها و تردید آفرینی‌های دشمنان را رسوا خواهیم کرد.
۴- تا پای جان در حفظ مکتب علوی و نبوی خواهیم ایستاد و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) همچون گذشته منتظر خواهیم ماند و به وعده الهی امیدواریم که می‌فرمایند: ««ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»»
مجمع بسیج شهرستان شاهرود که متشکل از نخبگان علمی بسیج در عرصه‌های اقتصادی، حکمرانی، سیاسی، اقتصادی، سلامت و محیط زیست، تربیتی، خانواده، حقوقی، امنیتی و معدن می‌باشد، اولویت‌های مهم را احصاء و به مسئولین ذیربط استانی و کشوری به شرح ذیل اعلام می‌دارد:
۱-رفع چالش‌های پیش روی اقتصادی شهرستان و استان و حرکت چرخه‌های اقتصادی و توسعه همه جانبه در راستای عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مقام معظم رهبری.
۲- تسهیل در فعالسازی معادن استان اعم از استخراج و فراوری انواع معادن در خود استان و جلوگیری از خام فروشی و اصلاح قوانین واگذاری معادن در راستای رعایت منافع ملی کشور و منطقه و استحقاق حقوق استان از معادن در دستور کار و اجراء قرار گیرد.
۳- تصویب قوانین برای پوشش خلاء‌های قانونی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد حقیقی و حقوقی در فضای مجازی و حقیقی علیه ارزش‌ها و امنیت جامعه و تصویب قوانین تحقق امنیت پایدار در جامعه.
۴- توجه جدی به تحقق سبک زندگی اسلامی با محوریت مادر و جایگاه والای زن در جامعه در جهت تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی؛

و در پایان، مجمع بسیجیان شهرستان شاهرود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و در جهت تحقق دولت اسلامی و نیل به تشکیل تمدن نوین اسلامی آمادگی خود را در جهت کمک‌های فکری، فرهنگی، سیاسی، عملیاتی حکمرانی و راهبردی به مسئولین تصمیم گیر و تصمیم ساز و مدیران اجرائی شهرستان و استان اعلام داشته و با پیگیری و مطالبه مصوبات اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان شاهرود چشم انتظار اقدام موثر مسئولین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار