خبرهای داغ:

نیاز به هیات‌های اندیشه ورز در تحقق اهداف نظام اسلامی

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار وژه شهرستان شاهرود گفت: نیازمند مدل متکی به دانش و علوم و ارتباط اجتماعی هستیم و با هیأت‌های اندیشه‌ورز این امر محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۳۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

نیاز به هیات‌های اندیشه ورز در تحقق اهداف نظام اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی، درنشست مجمع بسیج شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه پرداختن به تشکل‌های صنفی با عنوان هیأت‌های اندیشه‌ورز مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: در سال‌های متمادی به این اتاق‌های فکر توجه نمی‌شد و قدرت بومی‌سازی نداشتیم و باید با این قبیل مجامع از مدل ترجمه‌زدگی عبور کنیم.
او ادامه داد: در این مجمع، به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و قابلیت‌ها اشاره شد که حاصل اتاق فکر نبود و اندیشه‌ورز‌ها کمک کردند و در حوزه‌های مختلف و جمع نخبگانی در مدل جدید به کمک حوزه‌های مختلف باید رسید.
فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: نیازمند مدل متکی به دانش و علوم و ارتباط اجتماعی هستیم و هیأت‌های اندیشه‌ورز دنبال هیأت‌های نخبگانی هستند.
جلالی با تأکید بر اینکه طرح‌های ارائه‌شده در مجمع بسیج شهرستان شاهرود باید ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت: باید دنبال کیفیت طرح‌ها باشیم و مزیت‌های نسبی و غالب در شهرستان موردنظر قرار گیرد.
او تصریح کرد: ما موانع قانونی داریم و در مقررات‌زدایی باید تلاش و ظرفیت‌زایی و بسترسازی کنیم.
فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، منابع تکمیل پروژه‌های قبلی و از تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی رقم قابل‌توجهی تخصیص یافته است.
جلالی عنوان کرد: باید بسیج همه دستگاه‌های متولی و همکار در راستای تحقق طرح‌ها انجام و سرعت‌بخشی به کار‌ها در دستور کار باشد.
در این نشست، چهار طرح خدماتی بسیج ارائه شد و حجت‌الاسلام احمد نظری، رئیس مجمع بسیج شهرستان شاهرود نیز در خصوص اهداف بسیج و این مجمع مطلبی بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار