خبرهای داغ:

افتتاح ۹ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ ۹ طرح عمرانی و اقتصادی بخش بسطام شاهرود با اعتبار افزون بر ۵۴ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۴۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

افتتاح ۹ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هفت طرح عمرانی و ۲ طرح اقتصادی بخش بسطام شاهرود با حضور فرماندار، مدیران شهرستان و مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفت طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۹۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حوزه‌های آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، کمیته امداد و شهرداری کلاته‌خیج بهره‌برداری شد.
ابوطالب جلالی با بیان اینکه برای ۲ طرح اقتصادی افتتاح شده نیز ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد، افزود: واحد پرورش گاو شیری در مجتمع دامداری شهر بسطام از طرح‌های حمایتی جهاد کشاورزی با اختصاص هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آورده متقاضی راه‌اندازی شد.
او با اشاره به اینکه افتتاح طرح مرکز گردشگری امیران در روستای امیریه نیز با هزینه سه میلیارد تومانی، آورده متقاضی به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: طرح پیاده‌روسازی به مساحت پنج هزار متر مربع با اعتبار ۸۴۰ میلیون تومان، و آسفالت معابر به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ۱۴۶میلیون تومان در شهر کلاته‌خیج به بهره‌برداری رسید.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از اجرای ۶۱ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای قلعه نو خرقان با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در راستای طرح هادی روستایی خبر داد و گفت: اجرای ۱۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای کلامو با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بهره‌برداری شد.
او با بیان اینکه هفت هزار مترمربع طرح زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روستای حسین آباد زنده افتتاح شد، اظهار کرد: طرح آسفالت معابر روستای تاش علیا به مساحت ۹ هزار ۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان اجرا شد.
جلالی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی (جابجایی، حفر و تجهیز چاه) مجتمع شهدای گمنام روستای گلستان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شد، افزود: این چاه با آبدهی ۲۵ لیتر بر ثانیه آب مصرفی برای ۶ هزار و ۲۰۰ نفر با ۲ هزار و ۹۰۰ انشعاب در ۱۳ روستا را تامین می‌کند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه یک واحد مسکونی مددجویی در روستای کلامو با کمک ۲۴۰ میلیون تومانی کمیته امداد بهره‌برداری شد، افزود: زمین واحد‌های ویلایی مددجویی با همکاری بنیاد مسکن به طور رایگان در اختیار خانواده‌های بی‌سرپرست ۲ نفر به بالا قرار می‌گیرد، با کمک ۱۴۰میلیون تومانی بلاعوض، ۱۰۰ میلیونی وام قرض الحسنه توسط کمیته امداد و وام بنیاد مسکن این واحد‌ها تکمیل می‌شوند.

عکاس: سعید فردوسی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار