خبرهای داغ:

اعتبار ۴۴۰ هزار میلیارد تومانی برای بخش صنعت و تولید

شاهرود_ نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: بودجه امسال ۴۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش صنعت و تولید در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۴۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

اعتبار ۴۴۰ هزار میلیارد تومانی برای بخش صنعت و تولیدبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه کار استان سمنان در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: در بودجه امسال ۴۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش صنعت و تولید در نظر گرفته شد.
او از راه‌اندازی واحد تولیدی شرکت زامیاد در شهرک صنعتی شاهرود طی سال آینده خبر داد و افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی سه هزار شغل در این شهرستان ایجاد می‌شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه برای راه‌اندازی این واحد تولیدی بیش از چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، ابراز کرد: ساخت سالانه ۲۵ هزار خودرو زامیاد در این واحد تولیدی پیش بینی شده است.
خانی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هکتار زمین برای ساخت این واحد تولیدی اختصاص یافت، اظهار کرد: قیمت این زمین به نرخ گذشته و به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان محاسبه شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح مولدسازی اشاره کرد و گفت: درآمد فروش املاک مازاد دولت نباید خرج هزینه‌های جاری کشور شود.
او با بیان اینکه از محل اجرای این طرح ۷۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌شود، افزود: این درآمد باید در بخش ایجاد زیرساخت‌های کشور هزینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار