خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع نمازگزاران جمعه قلعه‌نو خرقان شاهرود:

امام حسین (ع) به «کمال انقطاع الی‌الله» رسید/ وحدت و همدلی مردم بسطام امیدآفرین است

شاهرود_ امام جمعه سمنان با بیان اینکه امام حسین (ع) به «کمال انقطاع الی‌الله» رسید، گفت: وحدت و همدلی مردم بخش بسطام امیدآفرین است.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۷۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

امام حسین (ع) به «کمال انقطاع الی‌الله» رسید/ وحدت و همدلی مردم بسطام امیدآفرین استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در سفر به روستای قلعه‌نو خرقان شهرستان شاهرود، ضمن دیدار با مردم این منطقه در جمع نمازگزاران جمعه قلعه‌نو خرقان بخش بسطام حضور یافت.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در بدو ورود به قلعه‌نو خرقان با حضور در گلزار مطهر شهدای این روستا به مقام شامخ شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی پس از آن با حضور در منزل شهیدان سیدعلی اصغر، سیدمحمود و سیدمحسن میرکریمی، از مادر معظم این شهدای والامقام عیادت کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان سپس به مسجد جامع روستای قلعه‌نو خرقان رفت و در جمع نمازگزاران جمعه این هفته بخش بسطام حاضر شد.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در جمع نمازگزاران جمعه قلعه‌نو خرقان در سخنانی کوتاه با ابراز خرسندی از اقدام ستاد برگزاری نماز جمعه بسطام در برگزاری دوره‌ای نماز جمعه در نقاط مختلف این بخش گفت: حضور پرشور نمازگزاران در نماز جمعه امروز بیانگر وحدت و همدلی مردم این منطقه است که امیدواریم این امر به توسعه و آبادانی بیش از پیش آن بیانجامد.
امام جمعه سمنان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت: در فرازی از مناجات شعبانیه میخوانیم "الهی هب لی کمال الانقطاع الیک" یعنی خدایا به من کمال انقطاع به سوی خودت عطا کن.
او ادامه داد: راز عزت و ماندگاری امام حسین (ع) دستیابی به درجه والای کمال انقطاع الی‌الله بود چراکه سیدالشهدا (ع) جان، مال، فرزندان و یاران خود را در راه خداوند متعال فدا کرد.
گفتنی است در پایان نماز جمعه قلعه‌نو خرقان شاهرود، تعدادی از نمازگزاران مشکلات و دغدغه‌های خود را با نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار