خبرهای داغ:
از فرماندهان سپاه قدس تاکید کرد:

مکتب حاج قاسم دفاع از انسانیت است/انقلاب اسلامی عزتمند در جهان

شاهرود_ همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید و همه شهدای ما پیرو مکتبی هستند که انسانیت را ارج می‌نهد و بر دفاع از مظلوم در برابر ظالم با هر دین و مذهب و عقیده تاکید دارد.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۹۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

مکتب حاج قاسم دفاع از انسانیت است/انقلاب اسلامی عزتمند در جهانبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حاج محمد امام قلی در دومین سالگرد شهادت جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی در حسینیه جان نثاران حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر بسطام با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره امام راحل و شهدا، با بیان اینکه امام راحل سپاه پاسداران را بنا نهاد تا مدافع انقلاب اسلامی و مظلومان جهان و نشر دهنده این انقلاب در جهان باشد، افزود: پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جان بر کف آماده دفاع از انقلاب اسلامی و ملت عزیز بوده اند و هستند.
او با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما تجهیزات نظامی نداشتیم و دشمنان ما از تمام دنیا پشتیبانی می‌شدند، گفت: هدف دشمنان اسلام و دین بود که باید از بین می‌رفت و تمام تلاش خود را در این راستا کردند، اما ناکام ماندند و بعد از آن هم داعش را برای از بردن این نظام بوجود آوردند، اما شکست خوردند.
این همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه در دنیا هیچ نظام و ملتی جرأت سرپیچی از آمریکا را ندارد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها در این حکومت می‌کردند، اما بعد از انقلاب تاکنون، تنها کشوری که آن‌ها را در جهان خار کرد و ابهت پوشالی آن‌ها را فروریخت ایران اسلامی بوده است.
مکتب حاج قاسم دفاع از انسانیت است/انقلاب اسلامی عزتمند در جهانامام قلی با تاکید بر اینکه تمان هدف دشمنان مهار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در جنگ داعش، سردار شهید سلیمانی همه کشور‌ها را متحد کرد و جبهه مقاومت را پایه گذاری نمود و این وحدت سبب شد تا داعش نابود شود.
او با اشاره به خاطراتی از سردار شهید سلیمانی، تاکید کرد: این شهید و همه شهدای ما پیرو مکتبی هستند که انسانیت را ارج می‌نهد و بر دفاع از مظلوم در برابر ظالم با هر دین و مذهب و عقیده تاکید دارد.

امام قلی با اشاره به یخن امام راحل که «راه قدس از کربلا می گذرد»، خاطر نشان کرد: این بدان معناست که برای رسیدن به قدس باید کربلایی عمل کرد و در دفاع از ولایت و اسلام خون داد و نترسید و ایستادگی کرد.
این فرمانده ارشد سپاه قدس گفت: این مراسم‌ها در بزرگداشت شهدا، تلنگری به ماست که بدانیم این عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و ولایت و توکل به خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام است و باید قدردان باشیم.
او با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و صلابت در جهان است، عنوان کرد: باید با جهاد تبیین در همه عرصه ها، نسل جوان و نوجوان را نسبت به گذشته کشور و ایثار و فداکاری شهدا آشنا و دسیسه‌های دشمنان را خنثی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار