خبرهای داغ:
شاهرود_ نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با برخی از مدیران و فعالان رسانه‌ای شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از مدیران مطبوعات در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست هم‌اندیشی که مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود حضور داشتند دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات نشریات محلی و سراسری شاهرود بررسی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد بر اقدامات دولت سیزدهم در تسهیل فعالیت رسانه‌ای اشاره کرد و خواستار مشارکت و فعالیت رسانه‌ها در خصوص موضوعات مختلف و اساسی این استان و کشور شد.
فرشید فلاح با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی خواست تا در این مساله مشارکت فعال نمایند و زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشند.
او به بحران جمعیت در استان و کشور نیز اشاره و توجه رسانه‌ها را به این مساله جلب کرد و گفت: رسانه‌ها باید با اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی زمینه ساز رشد جمعیت و توجه به فرزندآوری در بین خانواده‌ها شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان را از دیگر موضوعات مهم در استان سمنان بیان کرد و گفت: رسانه‌ها باید دراین عرصه نیز مشارکت فعال نمایند.
او به تصویب برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری شورای اطلاع رسانی شهرستان‌ها به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده و این امر نیز برای توجه به موضوع اطلاع رسانی و مسایل و مشکلات خبرنگاران و رسانه‌ها بوده است.
نمایندگان برخی از رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان شاهرود نیز در این نشست در خصوص مسایل مختلف از جمله اگهی‌ها مطالبی بیان و خواستار رفع مسایل و مشکات در این زمینه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار