خبرهای داغ:
حمیدی نامدار:

خانواده‌های شهدا باید روایتگر زندگی شهدا باشند

همدان-همسر شهید فانوسی گفت: خانواده‌های شهدا باید زندگی شهدا را روایت و بیان کنند؛ همسران شهدا و خانواده‌های آنها باید همکاری کنند، این یادگارهای شهدا نباید از بین برود و باید به نسل جدید شناسانده شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۵۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سمیرا حمیدی نامدار در نشست صمیمی (روایت عاشقی) که با حضور نویسنده کتاب فانوس حرم و اصحاب رسانه در سرپرستی روزنامه کیهان و همدان سلام برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شهادت از نویسنده می‌خواهم که کتاب را ادامه دهد چرا که تازه مشکلات زندگی شروع شده است.

وی با بیان اینکه سادگی و زبان حال کتاب بسیار زبانزد شده بود، افزود: بسیاری از جوانان را دیدم که با خواندن این کتاب زندگیشان تغییر کرد، نگاه ما به ثبت و نگاشتن زندگی یک شهید بحث منیت نیست چرا که بچه‌های ما دغدغه این را دارند که برای آنها اسطوره‌سازی کنند.

همسر شهید فانوسی با اشاره به اینکه بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک تازه متوجه شدم که برخی از رفتارهای همسرم در رفتارهای بچه‌ها وجود دارد، ابراز کرد: اگر مدد شهدا و توسل به شهدا نباشد منِ نوعی در زندگی کم می‌آورم؛ حقیقتا حضور شهید را در کنار خودم درک می‌کنم.

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا باید روایات را بیان کنند؛ همسران شهدا و خانواده‌های آنها باید همکاری کنند، این یادگارهای شهدا نباید از بین برود و باید به نسل جدید شناسانده شود.

حمیدی نامدار بیان کرد: هرچند برخی از این مشکلات بسیار سخت بود اما شیرین بود و باعث رشد ما شد، امید است خداوند توفیق روزافزون به افرادی که عاشق ولایت و شهدا هستند، بدهد تا به بهترین قلم زندگی شهدا را بیان کنند چرا که مردم ما تشنه این مسائل هستند که باید بیان شود.

وی ادامه داد: جوانان ما تشنه رفتارها و عملکردهای ما هستند و در این جنگ نرم، شما اصحاب رسانه سرباز ولایت هستید و تواید محتواها باید به گونه‌ای باشد که مردم را به سمت دینداری سوق دهیم؛ اینها رسالت بزرگی است که باید انجام دهید و عاقبت شما ختم به خیر شود.

در پایان از نویسنده کتاب فانوس حرم و همسر شهید فانوسی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات