مدیر مرکز تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم با بیان اینکه اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی برای همه اقشار در دستور کار بسیج است گفت: در این زمینه با مجموعه‌های مختلف استان قم در حال تعامل و رایزنی هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۹۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی برای همه اقشار در دستور کار بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، میثم کوهی در گفت وگویی، اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم قم در زمینه ورزش مخصوصاً در ایام تابستان که زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان است مجموعه تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم برنامه‌های تعاملی با مجموعه‌های استان دارد.

مدیر تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم افزود: در این راستا جلسات هم‌افزایی و همکاری با مجموعه آموزش‌وپرورش، سازمان تربیت‌بدنی استان و مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برگزار شده که نتایج خوبی حاصل شده روند تعامل با مجموعه‌های دیگر نیز در دستور کار است از تعامل با هر ارگانی که بتواند در زمینه ورزش به مردم قم خدمت کند استقبال می‌کنیم.

کوهی خاطرنشان کرد: در ایام تابستان برنامه‌های ورزشی متنوعی در بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد تا همه اقشار بتوانند با دغدغه کم به مسئله ورزش که از تأکیدات مقام معظم رهبری است بپردازند.

کوهی بیان داشت: در همه محلات قم اماکن ورزشی که مرتبط با ارگان‌های مدنظر هستند وجود دارد مجموعه بسیج و سپاه قم در نظر دارد اوقات فراغت شاد و پر ثمر را برای دختران و پسران از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کند و همه امکانات را پای‌کار آوردیم و حتی افرادی که عضو بسیج هم نیستند نیز می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند هدف مجموعه تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم خدمت به همه اقشار جامعه است و پیش‌ازاین همه این هدف دنبال می‌شد.

وی ادامه داد: مسابقات استعدادیابی در بخش دانش‌آموزان نیز برگزار خواهد شد تا افراد توانمند شناسایی و حمایت شوند و در مسابقات پیش رو شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار