خبرهای داغ:

از برگزاری طرح نوجوانه ها تا کمک های مومنانه در روستا لاسجرد

در قالب طرح نوجوانه ها کلاس های متنوع آموزشی و برنامه های دینی و فرهنگی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۷۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای ویژه برنامه های تابستانه طرح نو+جوانه ها به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح تابستانه همراه با کلاس های شاد و متنوع در رده های مختلف سنی برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است. در این راستا کلاس آموزش خیاطی با حضور ارادتی یکی از بانوان خیاط در روستا، گروه سرود فرزندان ولایت با مربی گری مبینا ‌کلندرزهی سرگروه علمی و کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در حلقه شهید سعید سعیدی تشکیل شده است.

او افزود: در فضای مجازی نیز در قالب پویش شنبه های شهدایی، چهله ختم سوره مبارک فجر جهت شادی روح ملکوتی شهید ولی الله نجفی نصب انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) خاطرنشان کرد: همزمان با عید قربان، نماز عید قربان همراه با قرائت دعای ندبه به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و حلقه شهید غلامرضا شهروی همراه با صبحانه و پذیرایی برگزار و دعای عرفه با نوای  حجت الاسلام معینیان و حجت الاسلام و المسلمین جلالی در روستا قرائت شد.

شهادت با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبلغ 25 میلیون ریال گوشت تهیه و توسط گروه جهادی شهید محسن حججی بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند در روستا توزیع شد.

او با اشاره به فعالیت مداوم صندوق قرض الحسنه بسیجیان در روستا گفت: قرعه کشی ماهانه صندوق حضرت رقیه (س) در روستا انجام و وام سه میلیونی به اعضا اهدا شد. همچنین سه قرعه کشی صندوق ماهیانه شهید همت به مبلغ 100 میلیون ریال انجام و مبلغ وام به اعضا داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: گشت تیم امر به معروف پایگاه نیز در قالب سفیران مهر انجام و هفت مورد تذکر لسانی به بانوان کم حجاب و بی حجاب داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار