خبرهای داغ:
همزمان با عید سعید غدیرخم و در راستای بزرگداشت دهه امامت و ولایت، جشن میلاد در سطح شهرستان سرخه برگزار و 200 پرس غذا در روستا توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۶۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت مراسم جشن روز عید سعید غدیرخم و آغاز ولایت امیرالمومنین امام علی (ع) با حضور عاشقان، محبین و مردم ولایت مدار در حسینیه اعظم روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

همچنین در راستای گرامیداشت این روز ۲۰۰ پرس غذا در قالب پویش نذر غدیر به همت گروه جهادی سنگر سازان بی سنگر پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) بین اهالی روستای عبدالله آباد در سرخه تهیه و توزیع شد.

گفتنی است ایستگاه صلواتی و پذیرایی از نمازگزاران در روز جمعه به مناسبت عید سعید غدیر با همکاری ستاد نماز جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و هیئت رزمندگان سیدالشهدا (ع) و همراه با مراسم جشن برگزار شد.

برپایی مراسم جشن عید سعید غدیرخم و آغاز ولایت امیرالمومنین امام علی (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا افتر در سرخه با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین ایستگاه صلواتی توسط هیئت رزمندگان سیدالشهداء شهرستان سرخه و هئیت نوجوانان عاشورایی  در نماز جمعه و ایستگاه صلواتی عید غدیر به یاد شهید یحیی داودی در روستای اروانه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها