خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) همراه با برنامه های شاد و متنوع خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۵۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و میلاد با سعادت امام هادی (ع) جشن میلاد امام یازدهم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در محله کلان سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی اظهار کرد: جشن میلاد امام یازدهم امام علی النقی (ع) با همکاری مجمع مسجد امام هادی (ع)، هیئت انصار الحسین (ع) و کانون دخترانه الهادی در این محله و با مشارکت بسیجیان پرتلاش برگزار شد.

او افزود: اجرای گروه سرود مرصاد با حضور نوجوانان این پایگاه مقاومت و اجرای گروه سرود دختران کانون الهادی (ع) همراه با سخنرانی و مداحی احمد ادهم از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با استقبال خوبی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: برگزاری نشست مهارت های زندگی و سبک زندگی اسلامی با حضور سیصد نفر از بسیجیان و نمازگزاران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی از دیگر محورهای این برنامه بوده است.

امامی بیان داشت: در راستای برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت بسیج حلقه شهید ذوالفقاری فعالیت ورزشی نونهالان در محوطه ی پشت پایگاه همراه با حلقه ورزشی بسیجیان شهید ابراهیم هادی برپا شد.

او یادآور شد: آماده سازی کتابخانه پایگاه جهت استفاده بسیجیان پایگاه و برپایی حلقه شهید بهشتی پایگاه با موضوع وقایع قربان تا غدیر و برگزاری گشت محله محور با هدف برقراری امنیت و آرامش در محله از دیگر برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار