خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی رهید گفت: جریان غدیر را بشناسانیم و برای آن زحمت بکشیم مانند علامه امینی که کتاب الغدیر که قطره ای از دریای فضائل حضرت علی (ع) است را به نگارش در آورد.
کد خبر: ۹۵۲۵۳۳۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

باید طوری زندگی کنیم که به درد اهلبیت(ع) بخوریم/برای واقعه غدیر باید زحمت کشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام علی رهید کارشناس مسائل مذهبی در مراسم جشن بزرگ عید غدیر سپاه نینوا گفت: رابطه ما با امام معصوم به گونه ای است که مابیشتر با آن انس گرفته ایم یعنی خود را طوری عادت داده ایم که اگر مشکلی برایمان پیش بیاید به در خانه معصومین می رویم.

وی افزود: نگاه ما به معصومین این است که ما از آنها چیزی می خواهیم و این امام است که به در ما می خورد. ولی آیا ما هم می توانیم برای امام فایده ای داشته باشیم؟ قرآن می فرماید بله. نه تنها به ائمه بلکه به خداوند هم می توانید کمک و فایده برسانید. یعنی به طور مثال در مراسم غدیر امیرالمومنین علی(ع) کوشش کنیم. جریان غدیر را بشناسانیم و برای آن زحمت بکشیم مانند علامه امینی که کتاب الغدیر که قطره ای از دریای فضائل حضرت علی (ع) است را به نگارش در آورد.

حجت الاسلام رهید در پایان اظهار داشت: درجات ما در بهشت به امیرالمومنین ربط دارد. پس باید برای غدیر بکوشیم ، باید طوری کار کنیم، طوری زندگی کنیم که به درد اهلبیت(ع) بخوریم تا فردای قیامت جوابی برای کارهایمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار