خبرهای داغ:
فریدی وثوق:

توجه به مباحث پرورشی در ایام تابستان در دستور کار است

همدان-معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: توجه به مباحث پرورشی در ایام تابستان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۳۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سعید فریدی وثوق در جلسه سرتیم های پرورشی مدارس شهرستان بهار اظهار کرد: توجه به مباحث پرورشی در ایام تابستان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز جنگ اصلی دشمن فرهنگی است و باید در پایگاه‌های تابستانی به این مهم توجه شود و در کارهای فرهنگی و پرورشی باید تیمی و تشکیلاتی عمل شود تا شاهد خروجی مطلوب باشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار با بیان اینکه ایجاد تشکیلات دینی یا فرهنگی ضروری است، گفت: ساماندهی محتوا، نیروی انسانی و برنامه ریزی‌های ساختاری تشکل‌ها امری ضروری است که باید به این مهم توجه شود.

وی افزود: همچنین  ایجاد انسجام و انجام کار تشکیلاتی با رویکرد مربی محور،تاکید بر استفاده ویژه از ظرفیت کامل معاونین و مربیان پرورشی در تربیت دانش آموزان متعهد و متخصص، شروع تشکیل جلسات به واسطه سرتیم‌های موقت پرورشی در شهرستان از سیاست‌های اصلی است.

فریدی وثوق عنوان کرد: در شهرستان هفت تیم برای پیگیری ویژه مباحث پرورشی و تربیتی در نظر گرفته شده است که با توجه به ظرفیت همکاران پرورشی و با رویکرد جهادی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

* سیاست دولت انقلابی توجه به مباحث پرورشی و فرهنگی است

مسئول سرگروه مربیان پرورشی استان همدان نیز در ادامه گفت: سیاست دولت انقلابی توجه به مباحث پرورشی و فرهنگی است و باید این مهم در مدارس استان همدان نهادینه شود.

جلال تلطفی با اشاره به ارزش کار فرهنگی و تشکیلاتی و لزوم بهره گیری از ظرفیت معاونین پرورشی گفت: توجه به مباحث فرهنگی و پرورشی از ضروریات است و دشمن این مهم را نشانه گرفته که با اجرای برنامه‌های متنوع می‌توان دانش آموزان را جذب و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات