خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی گفت: این قیام پندآموز درس‌های بزرگی دارد که بر همگان واجب است درسهای این مکتب را فرا گیرند و آینه تمام نمای اهل بیت و سیدالشهداء باشند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۳۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

عاشورا مکتبی پند آموز است/احیای امر به معروف و نهی از منکر در بزرگ قیام عاشورا بود

سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی فرمانده سپاه رامیان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت: عاشورا، مکتبی است پند آموز و سرشار از آموزه‌های تعالی‌بخش و همچون خوانی است گسترده، با انبوهی از مائده‌های آسمانی که به لطف خون پر برکت امام حسین (ع) و یارانش هر سال با شکوه‌تر از سال گذشته در عالم گسترانیده می‌شود.

وی افزود: این قیام پندآموز درس‌های بزرگی دارد که بر همگان واجب است درسهای این مکتب را فرا گیرند و آینه تمام نمای اهل بیت و  سیدالشهداء باشند.

شاه حسینی اظهار داشت: یکی از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت است. قیام عاشورا زمانی رقم خورد که امت بی بصیرت، ولی زمان خود را تنها نهادند و هر یک به بهانه‌های مختلف مسیر خود را از طریق حق جدا کردند. امروزه نیز بر همگان واجب است که ولی زمان خود را پشتیبانی نمایند و با هر ابزاری با توطئه‌های دشمنان به مقابله بپردازند.

فرمانده سپاه رامیان تصریح کرد: درس مهم دیگر نهضت حسینی، احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌باشد. آنچه که امروز بر ما واجب است احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است. یکی از امور مهم بحث حجاب و عفت است که بایستی همگان در این امر کوشا باشند و خود را مسئول بدانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک، آنان که عاشقانه، خالصانه و با بصیرت، سعادت حضور بر سر این سفره را دارند، خیر دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد و از شفاعت مولایمان در روز محشر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها