خبرهای داغ:
مهاجر گفت: غیور مردان و زنان بسیجی همواره با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران‌ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و در کنار مردم ایستاده‌اند و سربلند از تمامی آزمون‌ها بیرون آمده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۷۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سرپرست فرمانداری رامیان در نشست با بسیجیان شهر رامیان اظهار داشت:امام خمینی(ره) با آینده‌نگری و در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همه از برکات بسیج بهره می‌برند.
وی با اشاره به جملات ارزش‌مند و گوهربار بنیانگذار كبير انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: "بسیج لشکر مخلص خداست" و "بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است" گفت: این تعابیر پرمعنا را کسی فراموش نخواهد کرد و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمي خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرمودند: "بسیجی باید در وسط میدان باشد و نقش‌آفرینی کند" سپاه پاسداران به همراه بسیجیان سلحشور، به این امر جامه عمل پوشانده‌اند.
وی عنوان کرد : غیور مردان و زنان بسیجی همواره با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران‌ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و در کنار مردم ایستاده‌اند و سربلند از تمامی آزمون‌ها بیرون آمده‌اند.
سپس با تاکید بر پیشرفت همه جانبه بر پایه بهره‌مندی از ظرفیت خلاقانه و کارآمد نیروهای فرهیخته گفت: با هم‌افزایی و تشریک مساعی می‌توان تاثیرگذاری فرهنگی را با تکیه بر روحیه بسیجی به حداکثر رساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و و سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان با بیان این‌که نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها