خبرهای داغ:
شاهرود_مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه تنها متولی قانونی و رسمی مراسمات مذهبی است این سازمان است، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دیه بابت اتفاقات در مراسمات مذهبی پرداخت کرده ایم.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۳۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان دیه حوادث هیات/مسئولیت قانونی برگزاری مراسمات مذهبی با سازمان تبلیغات اسلامی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام محسن عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی این اداره کل، با بیان اینکه شهرستان شاهرود از شهرستان‌های برتر استان در حوزه سنت‌های آیینی عزاداری و ارادت به اهل بیت علیهم السلام است، از همه مردم ولایی و حسینی شهرستان در برپایی مراسمات عزاداری با برنامه ریزی و نظم تقدیر و تشکر کرد.
او با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کشور تنها متولی قانونی و رسمی مراسمات مذهبی است، گفت: بدون هماهنگی با سازمان تبلیغات برگزاری مراسمات مذهبی وجه قانونی ندارد و اگر اتفاقی بیفتد کسی جز سازمان تبلیغات پاسخگو نیست.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دیه بابت اتفاقات در مراسمات مذهبی پرداخت کرده ایم.
او ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اواخر دهه ۱۳۶۰ از سازمان تبلیغات جدا شد و متولی مناسبت‌های ملی است و تفکیک انجام شده و سه مورد از مناسبت‌ها نیز مشترک و با همکاری همکاری انجام می‌شود.
عبداللهی تاکید کرد: دستگاه‌های حاکمیتی باید برای پشتیبانی از مراسمات و هیات مذهبی با سازمان تبلیغات هماهنگ باشد تا حمایت‌های ما سبب اختلاف بین هیأت‌ها نباشد و اگر مجموعه‌های فرهنگی هماهنگی بیشتر داشته باشند بهتر می‌توانیم پشتیبانی و تسهیلگری از مجموعه‌های مذهبی را انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار