خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا: جنس رهبری، این نهضت و مردم ایران که در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی می کنند از جنس عاشورایی است
کد خبر: ۹۵۲۹۲۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

عامل به وجود آورنده انقلاب اسلامی و دلیل استمرار آن، مکتب عاشورای حسینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام گنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا در مراسم روضه صبح که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد عنوان کرد: کربلایی امام حسین یک دانشگاه بین المللی است، یک دانشگاه تقریب مذاهب و تقریب ادیان است؛ ظرفیت سازی و ظرفیت آفرینی نهضت امام حسین قابل وصف نیست.

وی افزود: عامل به وجود آورنده انقلاب اسلامی و عامل استمرار این انقلاب، مکتب عاشورای حسینی است؛ جنس رهبری، این نهضت و مردم ایران که در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی می کنند از جنس عاشورایی است.

گنجی اضافه کرد: در زمان امام حسین(ع) اسلام وجود داشت ولی نه اسلام ناب محمدی، بلکه اسلام اموی؛ امام خمینی نیز با درس از واقعه عاشورا، نهضت خود را در برابر اسلام آمریکایی آغاز کرد.

وی ادامه داد: اولین بار واژه اسلام آمریکایی که اواخر دهه ۶۰ وارد ادبیات سیاسی ما شد از ابتکارات امام خمینی(ره) بود؛ از دیدگاه امام(ره)، اسلام آمریکایی، اسلام سرمایه داران و مستکبرین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا اذعان داشت: این عالم بصورت کلی دارای دو جبهه حق و باطل است که هر دو پرچم دار و امام دارند؛ عامل نجات ما در مقابل کفار و مستکبرین، رهبری انقلاب اسلامی است که روح نهضت عاشورا در وجود این رهبر حاکم است.

گنجی در پایان مردم ایران را امت عاشورایی قلمداد کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ما بیش از ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت را تقدیم اسلام نموده است و تمام این رشادت ها برای این است که این انقلاب در جای خود باقی بماند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار