خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری بایستی تقویت ایمان و امیدآفرینی سرلوحه جهاد تبیین قرار بگیرد و این جهاد در همه عرصه‌ها باید در بین آحاد جامعه در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۶۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

حضور روحانیت در همه عرصه‌ها جهاد تبیین به شمار می‌رود/ علما و روحانیت به عنوان افراد الگو می‌توانند در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شاه‌حسینی فرمانده سپاه رامیان در مراسم اعزام طلاب و روحانیون گروه‌های جهادی به روستای کشکک اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت عظیمی در اختیار اقشار مذهبی و به ویژه روحانیت معزز قرار گرفت تا با بهره‌گیری از سیره اهل بیت و آموزه‌های اسلامی، در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره با جایگاه مهم روحانیت در شرایط کنونی، گفت: علما و روحانیت به عنوان افراد الگو و اثرگذار در جامعه می‌توانند در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین باشند.

شاه حسینی اظهار داشت: حضور علما در همه عرصه همچون جهاد تبیین بسیار با اهمیت است. امروز به فرموده مقام معظم رهبری بایستی تقویت ایمان و امیدآفرینی سرلوحه جهاد تبیین قرار بگیرد و این جهاد در همه عرصه‌ها اعم از سخنرانی‌ها و روشنگری‌ها تا اقدامات جهادی و امیدآفرینی عملی در بین آحاد جامعه در دستور کار قرار بگیرد. 

لازم به ذکر است اعزام ۴۰ نفر از طلاب بسیجی به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان گلستان و با همکاری سپاه شهرستان رامیان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها