خبرهای داغ:
شاهرود_ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مختل کنندگان نظم و امنیت در شاهرود دستور ویژه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۸۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

دستور ویژه دادستان شاهرود در برخورد قاطع با مختل کنندگان نظم و امنیتبه گزارش خبرگزاری بسیج، دادستان شهرستان شاهرود اظهار کرد: امنیت از حقوق عامه بوده و تحت هیچ شرایطی نباید مختل شود فلذا با تمام کسانی که قصد اخلال در آسایش و امنیت عمومی دارند بدون هیچ ملاحظه‌ای قاطعانه و به شدت برخورد می‌شود.
میرکمالی افزود: مردم باید طعم خوش امنیت را بچشند و در مقابل نیز، مجرمان نباید آسایش داشته باشند. دستورات قاطعی به ضابطین داده شد تا نسبت به شناسایی و دستگیری اخلالگران نظم و امنیت اقدام نمایند.
او خاطرنشان کرد: اخیرأ شاهد سوء قصد و مزاحمت برای احدی از وکلای شهرستان شاهرود بودیم؛ که در ابتدایی‌ترین لحظات وقوع جرم ضمن دلجویی از وکیل موضوع به طور مستقیم توسط اینجانب پیگیری شد و تیم ویژه جهت دستگیری متهمان مشخص گردید.
دادستان شاهرود تصریح کرد: در مورد اقدام مجرمانه اراذل اوباش که اخیرا در شاهرود اجازه عرض اندام به خود داده اند، این گونه افراد باید بدانند بقید فوریت شناسایی و دستگیر و محاکمه خواهند شد و امروز دیگر فرصت اقدامات مجرمانه نخواهند داشت.
او افزود:وفق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مقامات قضایی تکلیف در حمایت از ناهیان از منکر دارند. در قضیه مقابل مسجد قلعه نیر ناهیان از منکر تحت حمایت مقامات قضایی خواهند بود و هنجارشکنان مجازات می‌شوند.
میرکمالی تاکید کرد:امنیت نعمت خداوندگار عالم هست که همگان باید از آن بهرمند شوند و کسی حق اخلال در این امر مهم را ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار