خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیرکل دادگستری استان با تشکیل جلسه‌ای بر توقف رفتار‌های هنجار شکنان در شاهرود تاکید و افزود: رسانه‌های محلی و اصحاب اطلاع رسانی سعی کنند با مدیریت عملکرد، امید و وحدت را بیش از پیش به جامعه منعکس کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

توقف رفتار‌های هنجار شکنان در شاهرود با ورود دستگاه قضایی/اصحاب رسانه امید و وحدت را در جامعه منعکس کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، در پی وقوع حوادث متعدد در شهرستان شاهرود طی روز‌های گذشته و به منظور حفظ امنیت روانی مردم و جامعه با دعوت رئیس کل دادگستری استان سمنان، جلسه فوق العاده شورای تامین شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده انتظامی استان و شهرستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، ریاست دادگستری و دادستان شهرستان و سایر اعضا در سالن جلسات دادگستری این شهرستان برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح هدف از برگزاری این جلسه گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته اتفاقات مختلفی در حوزه قضایی شاهرود به وقوع پیوسته که بایستی، ضمن رعایت آرامش عمومی جامعه با موثرین و مجریان وقوع آن حوادث برخورد قانونی و قاطع بعمل آید.
محمد جعفر عبدالهی، ادامه داد: دستگاه قضایی صیانت و حفاظت از حقوق مردم و جامعه را امری ضروری و مهم می‌داند و ضمن تاکید بر، برابری همه در قبال قانون، چنانچه اشخاص با عدم کنترل هیجانات و یا از روی قصد و نیت عامدانه آرامش عمومی را جریحه دار کنند برابر موازین قانونی با آنان برخورد خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان، خاطر نشان کرد: جرائم مخل امنیت روانی مردم دارای مصدایق گوناگونی است. برخورد با این جرائم و توجه به دغدغه آحاد جامعه بویژه افراد ارزشی و انقلابی مطالبه دستگاه قضایی از مسئولان دخیل در این موضوعات است.
عبدالهی، افزود: نباید ضریب امنیت استان سمنان لطمه ببیند، سریعاً ضاربین حادثه پارک بلوار و سوء قصد کنندگان به وکیل دادگستری و عامل کشف حجاب در مقابل مسجد قلعه شاهرود و ضارب محیط بان شناسایی و دستگیر و به عمل وی رسیدگی شود.
او، تاکید کرد: عوامل وقوع حوادث روز‌های گذشته شناسایی و بدون اغماض به مراجع قضایی صلاحیت دار معرفی و مجازات بازدارنده برای آنان صادر گردد.
عبدالهی، گفت: نهاد‌های مسئول رصد و پایش فعالیت‌های فعالان فضای مجازی را ادامه، کنترل و در صورت نیاز، با کسب دستور مقامات قضایی نسبت به منع قانونی فعالیت مجازی آن دسته از فعالان مجازی که قصد صدمه به امنیت روانی مردم دارند، اقدام کنند.
او یادآور شد: دستگاه قضایی نمی‌گذارد جان، مال و امنیت اجتماعی جامعه مورد تعرض قرار گیرد و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه به اصحاب رسانه توصیه کرد: رسانه‌های محلی و اصحاب اطلاع رسانی سعی کنند در اطلاع رسانی این گونه مسائل یار و یاور نهاد‌های امنیت آفرین بوده و با مدیریت عملکرد خویش، امید و وحدت را بیش از پیش به جامعه منعکس و از وقوع رفتار‌های هنجار شکن و التهاب آفرین خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار