خبرهای داغ:
شهردار جدید دامغان گفت: از همه شما خبرنگاران دلسوز و منصف می‌خواهم، " لطفاً ما را نقد کنید " بنده و مجموعه شهرداری دامغان به نقد منصفانه و آگاهانه اصحاب رسانه افتخار می‌کنیم و آن را مایه رشد و اصلاح امور می‌دانیم.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۱۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، مهندس مصطفی عصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران شهرستان دامغان به مناسبت روز خبرنگار ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی و مخلصانه این قشر و تاکید بر لزوم تعامل دوسویه بین شهرداری و خبرنگاران در مسیر خدمت به مردم، اظهار داشت: بنده و مجموعه شهرداری دامغان به نقد منصفانه و آگاهانه اصحاب رسانه افتخار می‌کنیم و آن را مایه رشد و اصلاح امور می‌دانیم.

شهردار دامغان رصد شرایط مدیریت شهری و چالش‌ها و مشکلات موجود از سوی خبرنگاران را به دلیل اشراف آنان و ارتباط تنگاتنگ با مردم، ارزشمند و راهگشا دانست و گفت: به واقع هر خبرنگار متعهد خود یک رسول است، زیرا آنچه مشاهده و اداراک می‌نماید را با صداقت و دقت ابلاغ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عمیقا معتقدم حرفه خبرنگاری، کار مقدسی است؛ در کنار استقبال از نقد‌های سازنده، باور دارم اگر خبرنگاران یک شهرستان به دنبال هیجانات کاذب و " از کاه کوه ساختن " نباشند، می‌توانند به فضای کار و تلاش در منطقه خود کمک‌های شایانی انجام دهند.

شهردار جدید دامغان، بهبود شرایط نظافت شهری، فضای سبز و مبلمان شهری و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را سه اولویت مدیریت خود عنوان و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهری مانند پروژه صحن آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) برای ما دارای اهمیت خاصی است و با پیگیری‌ها و جلسات روز‌های اخیر، این نوید را می‌دهیم که کلیت طرح تصویب شده و درباره جزئیات مشغول بحث و تبادل نظر با شورای فنی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستیم.

عصاری با بیان اینکه، ما نیز همچون شما معتقدیم علی رغم تلاش‌های فراوانی که پیشینیان انجام داده اند، همچنان به لحاظ توسعه شهری جا برای کار زیاد داریم، افزود: هرگز دوست ندارم فکر و نیروی شهردار و مجموعه شهرداری دامغان درگیر حاشیه‌ها یا سیاسی کاری شود؛ ما به دنبال خدمت به شهر و مردم هستیم و از همه می‌خواهیم ما را در مسیر یاری کنند.

شهردار دامغان در پایان اظهار داشت: از همه شما خبرنگاران دلسوز و منصف می‌خواهم، " لطفاً ما را نقد کنید " و در کنار آن زحمات همکاران من در شهرداری را نیز انعکاس دهید تا سبب امیدآفرینی در بین مردم و انگیزه کار و تلاش بیشتر در مجموعه شهرداری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار