خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

مسجد محل تحقق بزرگ‌ترین اهداف الهی از صدر اسلام تاکنون است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مسجد محل تحقق بزرگ‌ترین اهداف الهی از صدر اسلام تاکنون است، گفت: در عصر حاضر مسجد خاستگاه تحقق بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۳۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار کرد: مسجد در فرهنگ اسلامی میهمان‌خانه خدا و محلی برای مرکزیت بخشیدن به عبادات مسلمانان در روی زمین است.

وی افزود: مسجد علاوه بر مرکزیتی برای عبادت، محلی برای نشان دادن اتحاد و هماهنگی امّت و تمسّک اجتماعی به «حبل الله» برای رسیدن به کلمه الله، است؛ در فرهنگ اسلامی مسجد، مرکزی برای حکومت و مکانی برای تعلیم و تعلّم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان، تاسیس مسجد به عنوان اولین اقدام پیامبر اسلام (ص) در مدینه را نشان از مرکزیت مسجد به عنوان پایگاه عبادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: مسجد در طول تاریخ محل انسان سازی و تربیت انسان‌های صالح و سیاستگذاری اجتماعی بوده است.

وی با بیان اینکه مسجد محل تحقق بزرگ‌ترین اهداف الهی از صدر اسلام تاکنون است، عنوان کرد: در عصر حاضر مسجد خاستگاه تحقق بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ اسلام است و انقلاب اسلامی برخاسته از مسجد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات