خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برپایی 110 موکب جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: عطر بین‌الحرمین در موکب‌های اربعین حسینی در گرگان به مشام می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

برپایی 110 موکب جاماندگان اربعین حسینی در گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ شهریور ماه، 110 موکب دلدادگان حسینی در خیابان شهید رجایی پذیرای شیفتگان حسینی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اربعین رمز جاودانه شدن نهضت حسینی است، تصریح کرد: اربعین حسینی در حقیقت رزمایش بزرگ جهان اسلام برای آماده شدن انقلاب مهدی «عج» است.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه در موکب دلدادگان حسینی لحظه به لحظه پیاده‌روی اربعین در کربلا ترسیم می‌شود، افزود: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از جلوه‌های ناب تمدن انقلاب اسلامی است.
دیلم کتولی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام سعی بر کمرنگ نشان دادن حضور دشمن شکن مردم در اربعین حسینی را دارند، گفت: امروز در دنیای پیچیده‌ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است حرکت اربعین، یک فریاد رسا و رسانه‌ای بی‌همتاست.
وی افزود: ما از اربعین حسینی درس می‌گیریم که همواره نام و خاطره شهدا را در مقابل طوفان تبليغات دشمنان اسلام زنده نگه داریم.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از حضور چشمگیر دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در موکب‌های اربعین حسینی امسال تقدیر کرد و گفت: عشق و ارادت عاشقان حسینی حد و مرز نمی‌شناسد این حضور پرشور مردم نماد آن است که مردم پای این انقلاب محکم ایستادند و با قدرت پایبند اصول اسلام و فرهنگ ناب محمدی هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار