خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار اخلی گفت: دوران دفاع مقدس ، دوران تجلی صفا، خلوص، ایمان، استعدادها و توانمندی‌های مردم عزیزمان است که باید ویژگی‌های این دوران را به نسل‌های آینده منتقل نمود.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۴۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

اجرای 480 برنامه در هفته دفاع مقدس در گمیشان/ویژگی های دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار اخلی فرمانده سپاه گمیشان در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) ، شهدا ، رزمندگان ، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت:  دوران دفاع مقدس ، دوران تجلی صفا، خلوص، ایمان، استعدادها و توانمندی‌های مردم عزیزمان است که باید ویژگی‌های این دوران را به نسل‌های آتی منتقل نمود.

فرمانده سپاه گمیشان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در شهرستان گمیشان به فضل الهی ۴۸۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی این شهرستان در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ،دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ،تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، رژه خودرویی ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، میز خدمت جهادی، اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب، زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس منتخب، برگزاری شب خاطره، اجرای مسابقات و پویش‌های فرهنگی هنری تعدادی از این برنامه‌ها می‌باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار