خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار اخلی گفت: دفاع مقدس میدان تجلی ایمان اخلاص توانمندی‌ها و استعدادها و باورها و همه آن چیزی بود که ملت بزرگ ایران در خود داشت و توانست در میدان دفاع مقدس همه آنها را به خوبی ایفا کند.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۱۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

دفاع مقدس یک جنگ تحمیلی نابرابر بود/اتفاقات جنگ را برای نسل جوان بازگو کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مراسم غبار روبی گلزار شهدای شهرستان گمیشان بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد. در این مراسم سرهنگ پاسدار اخلی فرمانده سپاه این شهرستان گفت:  امروز برای ما دوران دفاع مقدس به عنوان یک برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی پیش روی ماست وظیفه داریم همه آن چیزی را که در دوران دفاع مقدس برای ما رخ داد از شکست‌ها و پیروزی‌ها از صفا صمیمیت و اخلاص از اتفاقات بی‌نظیری که ما شاهد آن بودیم از قبیل عملیات والفجر ۸ عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر همه را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس میدان تجلی ایمان اخلاص توانمندی‌ها و استعدادها  و باورها و همه آن چیزی بود که ملت بزرگ ایران در خود داشت و توانست در میدان دفاع مقدس همه آنها را به خوبی ایفا کند.

اخلی اظهار داشت: دفاع مقدس یک جنگ تحمیلی نابرابر بود و ویرانی‌ها و از دست دادن بهترین‌های کشور را در پی داشت   اما موجب این شد که یک تهدید بزرگ تبدیل شود به یک فرصت بی‌نظیر شود و باعث رشد و تعالی جامعه عزیز ما شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار