خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری یادواره شهدا آبروی محله به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۷۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته پرافتخار دفاع مقدس، ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» به همت پایگاه مقاومت بسیج برادران امام حسن مجتبی (ع) و حضرت آسیه (س) خواهران در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یادواره شهید آبروی محله با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی حماسه آفرینی، فداکاری و جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.

او افزود: شهدا در محله‌ها و روستاها همانند ستارگانی هستند که نور افشانی می کنند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: این مراسم به یاد شهیدان ابراهیمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسانی با روایتگری رزمنده یادگار شهدا احمد داودی و مداحی محمد امین جمال در کوچه شهید ابراهیمی برگزار و پذیرایی از حاضران در برنامه توسط کارگروه جهاد سازندگی و گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

جلال با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس در محله گفت: بنر دلنوشته با شهدا توسط بسیجیان روی دیوار نصب و عموم مردم می توانند دلنوشته های خود با شهدا را بر روی آن یادداشت کنند.

او یادآور شد: همچنین به مناسبت نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان (عج) نونهالان بسیجی پیاده راهی مهدیه سرخه شده و سرود پاتوقی را اجرا کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به برگزاری کلاس کتابخوانی در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، فیلم غریب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اکران خواهد شد و حضور برای عموم مردم آزاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار