خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: انسجام و اتحاد مردم در شرایط سخت از عوامل اصلی نابودی دشمنان است. این وحدت در دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کرده بود.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۱۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

اصلی ترین عنصر موفقیت ما در جنگ ایمان و اتکای قلبی به خداوند بود/وحدت اقوام یکی از عوامل شکست دشمن در حوادث اخیر بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس گفت : اینکه به قله نزدیک شدیم و در قدرت قرار گرفته ایم وقتی به عقب می نگریم ، با توجه به نبود امکانات در اوایل انقلاب  ودفاع مقدس ،اصلی ترین عنصر موفقیت ایمان و اتکای قلبی به خداوند متعال و اطاعت پذیری از ولایت فقیه بود.

وی افزود: انسجام و اتحاد مردم در شرایط سخت از عوامل اصلی نابودی دشمنان است. این وحدت در دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کرده بود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم شکست دشمنان در پروژه فتنه سال گذشته در استان گلستان ریشه در وحدت اقوام داشت.وحدت و اطاعت پذیری در دفاع مقدس ریشه محکمی داشت و الگوی خوبی برای گذر از حوادث است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در یادواره ۴۰۰۰ شهید استان گلستان که خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم ، ایشان فرمودند استان گلستان می تواند نماد وحدت بین کشور و امت اسلامی باشد. لذا وحدت بین شیعه و سنی قسمتی از این فرمایش است و باید در جهاد تبیین به دامنه گسترده تری از وحدت نیز پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار