خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت: حکایت انقلاب اسلامی با دشمنانش به خصوص آمریکایی ها و صهیونیست ها ، حکایت حق و باطل است که هیچگاه در کنار هم جمع نمی شوند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۰۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

علمای بصیر پرچمدار وحدت در جامعه هستند / تقویت وحدت تقویت امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در جشن گرامیداشت هفته وحدت گمیشان که با حضور علمای اهل سنت این شهرستان برگزار شد گفت : انقلاب اسلامی به برکت نفس گرم و مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان ، ایثارگران و شهدای نهضت اسلامی به پیروزی رسید و به ثمر نشست و درست از همان ابتدا دشمنان دین خدا علیه ما موضع گیری کرده اند که این دشمنی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پایبندی به اصولی همچون استقلال ، آزادی و آرمان هایی همچون عدالت خواهی و استکبارستیزی و شعار هایی مثل " نه شرقی ، نه غربی " علت اصلی دشمنی ایادی استکبار با انقلاب اسلامی است زیرا دشمنان دین خدا دریافته اند این اصول و آرمان ها برگرفته از اسلام ناب محمدی و منطقی با فطرت بشری است.

حسینی اظهار داشت: تمام تلاش دشمن محصور کردن گفتمان انقلاب اسلامی در مرز های جغرافیایی به واسطه جنگ تحمیلی و به شکست کشاندن این انقلاب الهی بود غافل از آنکه مرز انقلاب اسلامی قلب و اندیشه ای بود که آزادگی را دوست دارد لذا انقلاب محدود به مرز های جغرافیایی نیست.

جانشین فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: حکایت انقلاب اسلامی با دشمنانش به خصوص آمریکایی ها و صهیونیست ها ، حکایت حق و باطل است که هیچگاه در کنار هم جمع نمی شوند و باهم کنار نمی آیند لذا دشمن به دنبال حفظ موجودیت خود در برابر اسلام است پس تا جایی که توان دارد با نماد اسلام دشمنی می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: دشمنان ما امروز دیگر توان مقابله با انقلاب را در حوزه جنگ نظامی ندارد و چون خود این مسئله را می داند دیگر جرات تهدید نظامی ندارد و سالگرد اغتشاشات نیز نشان داد دشمنان ما در حوزه جنگ امنیتی نیز کاملا مهار شده اند.

وی اذعان داشت: وحدت عامل پیروزی و بقای اسلام و انقلاب اسلامی است و ما باید بیینم کجا معادلات تاریخ قرار گرفته ایم و آیا مشمول آیه شریفه " مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ " هستیم یا خیر و بر همین اساس علمای ما پرچمدار سعادت بشری هستند که راه را به عموم مردم نشان می دهند و وحدت در جامعه را گسترش می دهند

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: عالم بصیر در جامعه پرچمدار حفظ و تحکیم وحدت هستند زیرا می داند دشمن به دنبال انشقاق و تفرقه در جامعه است لذا بصیرت این عالم موجب می شود نقشه دشمن نقش بر آب می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار