خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: استان گلستان نماد راستین وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است و اتحاد مردم شهیدپرور این استان موجب ناامیدی دشمنان از ایجاد تفرقه و انشقاق شده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۹۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

وحدت رمز ایستادگی در برابر دشمنان است / گلستان نماد وحدت راستین شیعه و سنی شناخته می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون شیعه و سنی استان گلستان گفت: وحدت اسلامی این توانایی را داراست که این نظام مقدس اسلامی را به سمت تمدن سازی نوین جهانی پیش ببرد و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را فراهم آورد لذا از این جها نقشه شوم دشمنان ما آسیب رساندن به وحدت و اتحاد امت اسلامی است.

وی افزود: در برهه ای از زمان قرار داریم که همه امت اسلامی برای مبارزه و مقابله با مستکبرین عالم نیاز به وحدت و همدلی دارد و اگر این اتحاد در تصمیم سازی های کلیدی دولت های منطقه غرب آسیا شکل بگیرد آمریکایی ها جرائت زورگویی در این منطقه را نخواهند داشت زیرا وحدت رمز ایستادگی در برابر دشمنان است.

ایمانی اظهار داشت: استان گلستان نماد راستین وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است و اتحاد مردم شهیدپرور این استان موجب ناامیدی دشمنان از ایجاد تفرقه و انشقاق شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از فریضه های فوری و قطعی در عصر ماست و علما و روحانیون چه شیعه و چه سنی موظفند در قبال جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار